Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-11, 09:38   #20
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbokosthold for små barn

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Så nydelig datter du har Nellie skikkelig skjønn!

Min sønn er prematur født (24+6), så for meg er det utrolig viktig at han får den ernæringen han trenger. Som så enormt mange andre barn har han en stor personlighet, å det er enkelte ting jeg bare kan glemme å få i han, slikt som tran

Men, jeg har klart etter mye prøving og feiling, å finne et kosthold som han liker, å som han trives med. Han spiser masse makrell i tomat, kjøtt av alle slag, melk, masse frukt og bær, egg og bacon er en stor favoritt, å han elsker alt med mye smak!

Han må alltid ha med seg vellings flaska i senga når han legger seg, å i den er det masse næring! Han får d vitamin dråper i vellingen, pluss at han får sana sol, å det er topp! Jeg tenker at så lenge vekten går fint oppover, å han trives, så er det det som teller



Min store stolthet

Veldig skjønn gutt! Men det er en utfordring med premature!
Jeg har en venninne som var født prematur. Hun var veldig liten da hun ble født, så moren foret henne og var redd hun ikke skulle legge på seg. Men det ser jo ut til at dere har et flott og balansert kosthold
Ville kansje ha passet litt på denne vellingen på kvelden? Jeg tenker på tenner og slikt. I alle fall passe på at det ikke varer til han er mange år?

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat