Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-14, 08:01   #57
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kanskje et litt dumt spørsmål, men jeg spør allikevel

Opprinnelig lagt inn av sonim, her.

Bare meg eller er ts her den mest negative og pessimistiske "forsøkeåtrene litt" jeg har lest om på lenge.
Makan til om og men og uff og akk?

Langaard sier det bra; jeg tror jammen ikke du hverken er motivert eller planmessig nok til å drive hjemmetrening. Du har fått ca 1000 gode tips her inne nå og folk bruker tid på å svare. Hvis du mener du har tatt av deg 30kg ved trening, så burde det jammen være deg som gir råd og er treningseksperten her. Skjerpings og begynn med kroppsvektøvelser fremfor "om hvis og men"

Det svaret hun ville ha kom jo ikke - hun ville jo at alle skulle si at "selvfølgelig må du prioritere å trene så kjøp det medlemsskapet du!" Når vi da kom med andre forslag som hun ikke hadde lyst til kom vrangsiden frem.

Men nå sier hun jo at hun har begynt med hjemmetrening så da er vel alt bra.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat