Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-09, 09:32   #129
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Hvordan regner jeg ut når jeg skal få neste menstruasjon ?
Burde jo visst dette - men etter årevis med p-piller, spiraler og tull og tøys med syklusen så husker jeg ikke hvor mange dager jeg skal regne mellom siste dag i sist menstruasjon - første dag i neste menstruasjon....
Hjelp?

Det finnes programmer som kan holde styr på mensdagene, jeg hadde et til min palm som jeg var kjempefornøyd med. Det heter La Femme.
Det finnes sikkert masse andre under navn som Ladycomp, ladyplanner, osv. Du må bare søke litt på nettet. Det finnes nok programmer til både laptopper, mobiler og PDA'er.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold