Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-09, 23:31   #145
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av hanne42, her.

Jeg har kommet opp i en situasjon som jeg trenger noen tips til å komme ut av: Jeg har en venninne som jeg ser ca en gang i uka. Denne venninnen har en mann som min samboer ikke kan fordra, sannsynligvis fordi min venninnes mann er den ekleste formen for FrPer og min samboer er godt oppunder kommunist med hippi-tendenser. Ikke en god match der, nei. Problemet er at dette andre paret gjerne vil ha med oss på alskens konserter og middager og diverse annet. Vi har takket ja noen ganger og det skulle vi jo aldri gjort. Nå takker vi nei hver gang og det er litt pinlig. Jeg har lyst til å beholde vennskapet med venninnen, men vi er ikke nære nok til at jeg kan forklare situasjonen på en ærlig måte.

Noen tips?

Hvis dere møtes en gang i uken, bør du nok kunne fortelle henne at ypen din ikke går overens med hennes..
Si at de ikke har samme meninger osv, men at du håper at dere to kan gjøre ting sammen videre.
ellers må dere bare møte dem og la mennene ha en krangel, slik at de ikke vil være med dere lenger
Nei, ikke lett dette, men vi har samme (nesten) problem, at min type ikke
liker alle jeg går med, og vi tilbringer lite tid med dem, som par, men jeg er ofte med hun som er venninnen min, uten at det blir et problem.

Tror at sannheten alltid er best i sånne situasjoner.
Lykke til

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...