Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-12, 18:03   #11
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mange som faller av?

For meg har det vært enklest å tenke som så at jeg skal tilfredstille meg selv, ikke andre.. Målet mitt er å gå ned i vekt, og da nytter det ikke å gjøre det halvveis.. Ikke har det vært vanskelig heller. Om jeg skal i bursdag eller lignende så tar jeg med meg noe jeg kan spise. Eller raider kjøleskapet der jeg er om ikke de har noe jeg kan spise..

Når jeg skeier ut så gjør jeg det så ordentlig at jeg blir dårlig av det. sånn at lysten til å gjøre det igjen er ikke eksisterende.. og jeg har gjerne lagt på meg 3 - 4 kilo ved å gjøre det...

Jeg tenker at lavkarbo blir livsvarig for meg, og det er helt greit. Jeg er ikke sulten, har ingen ubehag, luften i magen er borte, er mer opplagt og sover bedre.. Så jeg tenker meg ikke tilbake til trøtthet og slapphet, fjerting, større lovehandles etc


Jeg trodde brød og Pasta skulle være det værste å komme over. Men det har gått forbløffende greit det og.. Revet stekt blomkål fungerer som ris.. mange grønnsaker er bedre enn pasta.. Må bare prøve deg frem. Idag hadde jeg nykål til tacokjøttdeigen.. det var nydelig.. med smeltet meierismør på selvfølgelig

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat