Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-11, 21:58   #1954
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Er det noen her? Hvordan går det med dere? Det er veldig lenge siden sist gang det ble skrevet noe her inne, ser jeg. Jeg har vært opptatt med flytting og ukontrollert spising, men nå begynner vi endelig å komme oss litt i orden og hverdagen er mindre slitsom. Vi trives godt i det nye huset, og det er så godt med vår etter den lange, kalde vinteren. Jeg har blåst støvet av roller bladesene mine, og de siste to dagene har jeg sust avgårde. Jeg har nesten ikke trenet de siste fire månedene, og det merkes på konsistensen. Jeg har lagt litt på meg også, men jeg vet ikke riktig hvor mye for vekta er tom for batteri. det er ikke så ille. Jeg vil gjette at jeg veier 1,5-2 kg mer enn målvekten min. Jeg er fortsatt slank og klærne passer enda, men de er ikke like fine på. Nå som vi har flyttet, solen skinner, fuglene synger, barna stort sett er friske og jeg har begynt å trene på roller blades er det på tide å gjenvinne kontrollen og kvitte seg med vinterkiloene. Jeg kjenner at jeg gleder meg til å komme i form og spise lkhf igjen. Jeg gruer meg til avvenningen. Den blir nok tøff. Men jeg vet at det er til mitt eget beste. Nå blir det nok mye god lav karbo grillmat fremover, og det er godt å vite at man kan kose seg med god samvittighet. Så gjelder det bare å være sterk og variere kosten da, så blir dette bra. Hvis jeg går ned ca tre kilo, kan jeg nok føle meg ok i bikini i sommer. Å slanke seg tre kilo burde være enkelt.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat