Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-04, 12:33   #8
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Hva med å løfte beina istedenfor å løfte overkroppen? Sykling på ryggen foreksempel? Det blir jo mer trening av nedre del av magemusklene det da men dog.

Å løfte bena når du går er også effektivt men det ser litt rart ut da , så lenge det ikke er djupsnø.
Jeg bruker sykkelsko når jeg sykler og det hjelper for dem fester jeg til pedalen og da har jeg mulighet for å løfte bakre pedal istedenfor å tråkke den fremre. Dette er også mulig å gjøre uten å feste skoa til pedalene men ikke med samme effekt.
Nå har jeg oppnådd en brukbar styrke i mageregionen men problemet er at magemuskelene er fortsatt alt for lange selv om jeg ikke strekker dem ut

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat