Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-11, 13:49   #15
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som har tid og lyst til å regne ut noe på Diett.no?

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jo - jeg er ved målet som var minus 40 kilo. Men jeg vil svært gjerne ned 2-3 kilo til for å ha noe å gå på når jeg begynner å gjeninnføre litt mer karber. Nå spiser jeg minst mulig karber - men slik vil jeg jo ikke ha det for alltid....må ha litt mer grønnsaker skal jeg trives 100% over tid...

Jeg ville ikke stresset med den, men innført litt mer karber hver uke for å se hvordan det påvirker vekta di - f.eks. 5 karbs ekstra pr. uke til du føler at du har nådd "grensen". Husk også på at hud og kropp trekker seg litt mer sammen over tid

Hva med å trene litt mer? Det er ikke sikkert du vil gå ned særlig mer når du er innenfor normalverdiene på BMI med lavkarbokostholdet.

Sett deg en max vekt som du ikke skal over - og når du går opp et par kilo, så kutter du karbo i de ukene som trengs for å få de av igjen. Tror nok vi som har vært overvektige må følge med på vekta resten av livet for ikke å legge på oss igjen. Jeg har endel kilo igjen selv til jeg når matchvekta mi - men jeg vil ikke opp de kilo'ene jeg allerede har mistet, iallefall!

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat