Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-16, 19:41   #25
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Treningsutfordring: kondis til sommeren 2016!

Jentungen starter onsdagene i en idrettshall drøye halvannen km hjemmefra og når det var -15 kjørte jeg henne bort. I dag var det bare -3, men til gjengjeld snøfokk av en annen verden! Jeg skulle på jobb 3 timer senere og gadd ikke måke frem bilen to ganger så jeg slo følge med henne bortover til fots i stedet. På hjemtur tok jeg en liten ekstrarunde så jeg rundet 4 km før jeg kom hjem igjen. I dypsnøen, iført godt med tøy og tunge vintersko var jeg svett som bare det og pulsen gikk litt opp også så det ble da en god tur av det! Herlig! Det er i grunnen ofte verre å sitte inne og se på været enn når man bare kommer seg ut.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat