Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-04, 14:19   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

jeg har de siste årene følt meg skremmende syk... mye pga candidaen min. har utviklet astma, halsproblemer, overvekt selvfølgelig, synsforstyrrelser, osv osv. listen er laaaang...

når jeg nå har begynt å gå ned endel kg, så føler meg meg også friskere, har mer energi og ser lysere på livet. for meg er det å gå ned i vekt enormt viktig, siden jeg tross alt har en BMI på nesten 40 (husker ikke helt men den ligger rundt der tror jeg), og er VELDIG VELDIG i faresonen for å utvikle diabetes!!

så det er vel en kombinasjon av disse tingene, å gå ned i vekt og å bli friskere.både for min egen skyld og for datteren min, og mine fremtidige barn, som fortjener en mamma som er frisk og kan stille opp 100 % for dem når det trengs, istedetfor en pesende mamma som ikke kan leke med dem fordi hun har så utrolig dårlig kondis og er mye syk.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat