Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-14, 10:42   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Sluttet med kaffe og mistet fullstendig lysten til søtt!

Opprinnelig lagt inn av solvep, her.

Hei

Du sier at halsbrann og sure oppstøt er borte etter at du kuttet ut kaffen. Jeg sliter veldig med dette og lurer på om kaffe kan være grunnen. Jeg har prøvd å kutte ut kaffe en stund, men det har ikke hjulpet. Jeg har kun holdt ut tre-fire dager og lurer på om det tar lengre tid før jeg vil merke bedring. Hvor lang tid gikk det for deg før halsbrannen og de sure oppstøtene forsvant?

Siden tråden er fra 2007 er det ikke sikkert trådstarter er ativ lenger Men for min del kan jeg si at kunstig søtning (som i lettbrus), sukker og hvetemel trigger halsbrann. Jeg har spiserørskatarr og får veldig lett brann, men så lenge jeg holder meg unna de nevnte merker jeg det nesten ikke.
Evt kan du forsøke Somac reseptfritt fra apoteket, det setter ned magesyreproduksjonen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat