Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-07, 10:35   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Grunner til å gå på Lavkarbo?

Absolutt! Har selv stått stille en stund, og det kan jeg leve med, når jeg har blitt kvitt tre ganske kjipe og hemmende sykdommer. Det første som føyk var migrenen, og enhver som har vært plaget med dette vet hvor hemmende det er, man kan ikke planlegge noe som helst på grunn av det... Allergi; jeg har ikke tålt nøtter siden jeg var tenåring, jeg har hatt pollen- og pelsallergi til en viss grad så lenge jeg kan huske, men det har forsvunnet, alt sammen. Jeg går snufsefri gjennom våren, jeg spiser alt av nøtter, og nå skal jeg og kjærestemannen sogar skaffe oss katt
Og den opprinnelige grunnen til at jeg endret kosthold: Insulinresistens, jeg var få år fra diebetes 2 i følge legen min, og begynte å følge hans anbefalinger, og etterhvert Atkins. Det tok ikke lang tid før legen mente jeg var mer eller mindre utenom fare, og har i verste fall skøvet en eventuell diabetes mange år fram i tid.
Jeg har hatt én sprekk på et drøyt år, og det er en grunn til det. Kostholdet mit var elendig, og så bra som jeg har det nå, i kropp og sinn, har jeg vel egentlig aldri hatt før.
Det kaller jeg payoff!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat