Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-05, 19:38   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av themonk

Jeg tror dette kommer til å stå i historiebøkene som det største nederlaget for folks helse noen sinne.

Andre land må jo regelrett LE av oss.... Jeg hadde flere amerikanske kunder innom hver sommer, og de svimte nesten av da jeg fortalte at vi ikke hadde lov å selge 1000 mg C-vitaminer i helsekosten feks. De døde nesten av sjokk da jeg fortalte at vi ikke kunne selge høyere doser av B-vitaminer (i Sverige har de doser som er opptil 80 ganger høyere omtrent - på HELSEKOST!!!!).

Hva i himmelens navn begrunner de egentlig dette med?? Jeg vet jo det ligger økonomiske årsaker bak, siden man ikke kan patentere naturmidler, og legemiddelindustrien vil jo selvsagt ha enerett siden de allerede har større makt enn Kirken hadde for noen århundrer siden. Men hva begrunner de det åpenlyst med?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat