Tråd: Hjelp!
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-09, 20:54   #1
Mistique
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Alder: 48
Innlegg: 7
Mistique er på en erverdig vei

Hjelp!

Hei til alle dere kjempe flinke her inne på lavkarbo!

Jeg skjønner at det er mange her inne med en haug av erfaring vedrørende lavkarbo, og som dette fungerer på. Nå trenger jeg litt hjelp fra dere...

Har nå gått på ketolyse i 3,5 uke, men går ikke ned. De første dagene gikk jeg ned 1,4 kg, men nå er jeg "oppe" i -1 kg totalt siden start. Jeg spiser lavkarbo ca 10-15 pr dag og er i ketolyse iflg. stix`n. Har prøvd med mer fett da i form av mer meierismør, samt har nå kjøpt cocosa.

Jeg har merket at jeg er ganske "fysen" på noe godt ganske ofte. Samt jeg føler at jeg ikke blir helt mett. Jeg merker ikke sulten slik som tidligere, men hvorfor føler jeg ikke at jeg er mett?

Slik kan mine måltid se ut:
Frokost: 1 stk lavkarborundstykke med masse meierismør og jarlsberg ost - totalt ca 1,7 kh
Lunsj: Samme som frokost - ca 1,7 kh
Middag: salat (hjertesalat, ruccola), agurk, tomat og fetaost med chilli og hvitløk samt stekt kjøtt - ca 3 kh

Frokost: samme som til frokost og lunsj over
Lunsj: samme som til middag over
Middag: tacosalat - salat, agurk, litt paprika, litt løk, ganske mye ost og kjøttdeig med krydder. Har også hatt på litt rømme med hvitløksdipp

Og så blir det litt ren ost på kvelden.

Prøver å drikke mye vann, men må innrømme at jeg også har vært på pepsi max`n. Det døyver noe av godis-suget.

Noen som kan gi meg noen tips? Vil jo SÅ gjerne at dette skal fungere. Er fortsatt motivert, så jeg skal prøve litt til. Ser det positive med dette at det er god mat, og jeg går ikke opp

Ellers kan jeg nevne at jeg trener spinning, og har lest bla. i boka til Torkild at jeg nok ikke vil orke slik trening. Men det gjør jeg... Blir jo sliten, men det blir man jo bestandig

Så til dere "der ute": tips og rettledning tas imot med stor takk!

Mistique er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat