Tråd: Hjelp!
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-09, 08:52   #15
Mistique
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Alder: 48
Innlegg: 7
Mistique er på en erverdig vei

Sv: Hjelp!

Oi, oi, oi! Jeg har kuttet ut brøderstatning, men gått OPP i vekt!! Veier nå faktisk 0,6 mer enn når jeg startet! Det er jo feil vei....

Skjønner ikke hva jeg gjør galt!?

Dette har jeg spist denne uken:

Frokost har vært:
- Eggerøre av 2 egg med bacon og purre
- CC med søtstoff og vaniljeessens
- Salat (isberg, 2 cherrytomater, litt agurk, litt paprika og kylling, samt fetaost med chilli og hvitløk. Er iflg. innholdsfortegnelsen 0 karbo. Bruker oljen fra den som dressing)
- Brie med meierismør
- Omelegg med litt gressløk, og med spekeskinke rundt

Lunsj har hver dag bestått av salat, samme som over.

Middag har vært:
- Kylling med 2 stk tørket tomater, fløte og krydder + enkel salat til
- 2 lavkarbopølser (under 1 kh pr stk) og "potet"salat, altså kokt blomkål med litt majones, Creme Fr., sennep (litt) og vårløk
- Eggerøre av 2 egg, bacon og purre

På kvelden har jeg spist ren ost, da med tanke på at jeg mulig ikke får i meg nok fett. Samt jeg har spist ren coscosa. Smaken er jo god, konsistensen er det litt verre med

Jeg har også trent spinning 3 ganger denne uken, og skal dit i kveld igjen.

Kjenner jeg trenger litt motivasjon nå, for det var greit nok når jeg ikke gikk opp i vekt. Men når jeg ser at tallet blir høyere på vekten så blir jeg motløs....

Jeg sjekker at jeg er i ketose med stix og har hatt utslag hele veien. Er på "nest høyeste nivå" på fargen. Og jeg har sjekket hos lege, og alt er i orden med alle verdier.

Har noen flere enn meg opplevd dette? Gjør jeg noe galt, eller er det kroppen min som av en eller annen grunn ikke har samme mål som meg?

__________________


Mistique er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat