Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-09, 16:25   #39
Lars'ern
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 32
Lars'ern er på en erverdig vei

Sv: Er det noen andre Skaldeman'ere her?

Opprinnelig lagt inn av kiwo, her.

Hei.
Jeg er ny i dette forumet. Eller jeg har jo vært inne og lest, men ikke skrevet noe. Jeg følger Skaldemandietten og vil gjerne tro på det, men motivasjonen får noen skikkelige trøkker innimellom. Gikk ned 3,8 kg. de 3 første ukene, men uka etter var jeg gått opp 2 kg. Og jeg aner ikke hvorfor. Jeg har ikke hatt noen sprekker av noe slag, og mener selv jeg spiser nok fett. Har holdt på i 5 uker idag, og har gått ned 2 kg.....dette kommer til å ta tid. Skal ned 30 kg.

Skaldemann selv anbefaler jo å ta det pent. 0,5 kilo i uken er et godt mål etter hans(og mange andre) sin mening. Da slipper man å bli dvask i huden etter kilone er borte. Selv ser jeg gjerne at 25 kilo fett blir borte, men at 5-6 kilo muskler kommer til. Regner med at dette vil ta et års tid, og har ikke tenkt å stresse noe på veien dit. Har faktisk ikke veid meg på flere måneder, men "antar" at det er ca 25 kilo som skal bort. Før eide jeg meg hele tiden, og dette ble bare stressende for meg.
--- Vælvære først- Kilo som nummer to.

Lars'ern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman + Green Smoothie Revolution Svar med sitat