Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-07, 00:22   #23
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Jeg grinerog vet ikke mine arme råd!!!

hei igjen..

du sa litt lenger oppe at du har lyst å stikke til legen og be om reducil... tro meg- jeg har vært i denne banen selv og vært så desperat og bedt legen om hjelp... men du får desverre ikke reducil eller xenthil pga du har ikke bmi over 31.5.... og recducil demper faktisk bare sultfølelsen.. mens xenthil ( vet det er annet ord- men er usikker på navnet) gjør at du sitter på toalettet i timevis og blir sår i rompa... så det er ulemper med de to også...

jeg snakket med legen min om dette tidligere.. og jeg kunne få resept på xenthil hvis jeg ville.. men da kunne jeg ikke leve på lavkarbo.. så jeg valgte å droppe det i stedet for.... for kostholdet og treningen med tabletten var veldig ala grete roede...

men så klart- hvis du virkelig vil så kan du jo prøve å be legen om hjelp....

og du har like mye lov som alle andre her inne å klage... her inne på forumet får du både spark i ræva og trøst

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat