Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-05, 08:22   #5
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo for de med liten tid og dårlig råd?

Opprinnelig lagt inn av Helene

Men brød er veldig lett og enkelt måltid som blir asosietrt med lunsj og frokost. Problemet er at han har ikke alltid like god tid.

og jeg tror ikke han eter så mye brød om han får det rette brødet..

.
Da kan dere søke her inne, og lage frukostpannekakene til MHM, som også kan brukes som wraps til lunsj, og Prinsessebrødet som flere mener er det beste lavkarbobrødet som finners, til og med bedre enn Lindbergbrødet...

Av andre ting, hamburgere, omeletter, salater med kjøtt osv, alt laget kvelden i forveien for å spare tid på morgenkvisten... Husk bare ikke å ha rødløk i omeletten, det ser ikke så appetittelig ut om morgenen... løken reagerer med egget, og det blir en irrfarge rundt løken i omeletten.

Ellers så må dere finne den beutikken som sleger billigst lavkarbomat som kjøtt, fisk, kylling, egg og grønnsaker... selv handler jeg mellom Rema, Lidl og Rimi...


.


Sist redigert av Ziggy : 22-10-05 kl 08:50.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat