Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-15, 14:48   #24551
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Altså, andre har jo 2-3-4 barn, og klarer seg greit. Så om du ønsker at ting skal bli annerledes, så må nok både du og mannen din innstille dere på at dere må endre på en del ting for å oppnå bedring.

Jeg kan også være grunnleggende negativ til diverse ting. For eksempel ble vi nesten tvunget til å starte å bruke jobbantrekk på jobb, og jeg var veldig negativ til akkurat dette. Vi fikk forsåvidt velge selv, men hadde et godt pressmiddel fra kjedekontoret. Jobbklær ble bestilt, og de ble liggende i 3 mnd før vi tok oss på tak og startet å bruke dette. (Alle vi tre kollegaene var nesten like negative.) Men nå kan verken jeg, eller de to andre tenke oss noe annet enn å gå i jobbklær på jobb. Så utrolig deilig å alltid vite hva jeg skal ha på, jeg trenger ikke å handle private klær som også kan brukes på jobb. Og klesbudsjettet mitt er betydelig redusert, jeg trenger jo nesten aldri å dra på kleshandel lenger!

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo