Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-15, 15:21   #24553
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Vel, akkurat nå får jeg ikke fjor så mye annet siden jeg ligger i en sykeseng og kommer til å ligge rett ut i hvertfall ei uke. Så det er jo en god anledning til å tenke gjennom hvordan man kan endre ting. Bortforklaringer? Det er ikke bortforklaring, men beskrivelser av situasjonen i dag.
Jeg stilte et spørsmål om hvordan andre får tida til å strekke til, så langt har jeg bare fått spørsmålet tilbake om hvorfor ikke jeg gjør det. Så da svarer jeg på det. Jeg vet jo at mye ligger i at jeg ikke jobber strukturert med en og en oppgave, men starter mange prosjekter samtidig. Men det er den eneste måten jeg kan. Derfor spurte jeg om hvordan andre legger opp hverdagen.

Og jeg kom med noen ganske konkrete forslag på hvordan man kan spare tid. Værsågod.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening