Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-15, 18:14   #24554
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Vel, akkurat nå får jeg ikke fjor så mye annet siden jeg ligger i en sykeseng og kommer til å ligge rett ut i hvertfall ei uke. Så det er jo en god anledning til å tenke gjennom hvordan man kan endre ting. Bortforklaringer? Det er ikke bortforklaring, men beskrivelser av situasjonen i dag.
Jeg stilte et spørsmål om hvordan andre får tida til å strekke til, så langt har jeg bare fått spørsmålet tilbake om hvorfor ikke jeg gjør det. Så da svarer jeg på det. Jeg vet jo at mye ligger i at jeg ikke jobber strukturert med en og en oppgave, men starter mange prosjekter samtidig. Men det er den eneste måten jeg kan. Derfor spurte jeg om hvordan andre legger opp hverdagen.

Du høres av og til ut som minstepoden min. Han har asperger uten at jeg tenkte på deg av den grunn. Men grunnen til at jeg sammenligner deg med poden er det at poden føler seg dårlig. Lav selvtillit, liker ikke endringer, litt manisk i tankegang. ++++ Nå har poden begynt på et opplegg hvor vi har møter tre ganger i uka i minimum 3 uker. De møtene består av (i tillegg til poden, mannen min og jeg) to psykologer og to psykiatre!! Poden ønsker endring, men han tviholder på situasjonen slik den er... noe jeg føler du gjør.. Hvis de finner en løsning for poden skal jeg fortelle deg.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥