Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-15, 07:32   #24555
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg ticker jo endel ADD-bokser når jeg ikke er i ketose og av en aller annen grunn har kroppen min bestemt seg for at jeg ikke skal i ketose. Mulig det ligger litt ubevisst selvsabotering der også....
Men jeg er ikke uvillig til endring! Jeg er den som står på barrikadene for nye rutiner på jobb, og irriterer meg grønn over de som ikke henger med. Men der er der ofte lett å se hva som må til, det er det jeg ikke klarer her. Også må jeg liksom få kontroll på kaoset før jeg kan endre noe
Ang jobbing så gjør jeg ikke det så veldig ofte, nesten ikke hver uke engang. I motsetning til f.eks sambo som jobber hjemme 3-4 kvelder. Men begge har en jobb hvor ingen tar det som henger, og det går ut over både oss selv, kunder og ikke minst lønn om vi ikke gjør det.

Ingen som har lest noen gode "slik rydder du opp i livet ditt"-bøker eller sett noen online foredrag eller noe?

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 11-01-15 kl 08:55.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF