Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-10, 19:28   #120
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden til 30+

Hihi, takk for komplimenter!
Må jo innynde meg litt når jeg først skal be om noe..

Lurer* : Hurra! Jeg ønsker meg egentlig alt, spesielt om det er mønster på! Om du sender servietter hit, dukker det nok opp noe i retur som takk altså.. Send meg en PM?

Frifuggel: Nå er jeg straks 23 og har selv opplevd at foreldrene mine har gått fra hverandre. Men herreminjuledag. Jeg bruker å tenke som så at det er bedre at de finner noen de er glade i og omvendt, enn at de skal sitte der miserable og triste resten av livet bare fordi at jeg syns det er kjipt at mamma og pappa ikke lever sammen mer!

Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet eller noe for at du klemmer på mannen din jeg Dattera di bør iallefall være voksen nok til å forstå det, synes nå jeg!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat