Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-10, 08:41   #123
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Marsskravletråden til 30+

Ble litt feil.. Hun er glad jeg fant Mannen igjen, synes nok tilogmed at det er en smuuule romantisk. Men, de første månedene var vi, de nyforelskede samboerne, litt obs på å trø litt forsiktig, til ungene hadde "vendt seg til" at jeg forholdt meg til en annen mann enn deres far/fosterfar. Og så "ble det bare sånn" i fortsettelsen også. Er nok bare kommet i en fase der jeg ønsker at jeg kunne slappe enda mere av med det, og det ser ut til at vi er på vei dit Vi har et veldig åpent forhold, så det koster meg veldig lite å være bånn ærlig med henne, får det samme tilbake, så det er nok mest snakk om meg, som mamma. Jeg fikser det Snart er jeg ekspert... Hehe

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat