Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-14, 21:05   #1
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Hudproblem: Hva er dette?

Jeg har hvite prikker i ansiktet. Det ser ut som bittesmå kviser, men det er ikke det. De er helt harde, hvite og små kuler (kjennes ruglete når jeg stryker hånda over) og kan ikke klemmes ut. Muttra kaller det Mallorcakviser, men jeg får det ikke til å stemne siden de ikke kan klemmes og ikke forsvinner, men er permanente. Jeg har "alltid" hatt dem, men det blir flere av dem med årene og de begynner å plage meg. Har prøvd all mulige slags remedier for uren hud/hudormer, uten at jeg har sett noen bedring. Har ingen problemer ellers med uren og fet hud utenom de to faste hormonkvisene som kommer i pms-uka.

Så er det noen av dere som vet hva disse prikkene er og om det er noe som kan gjøres med dem? Tror dere f.eks. kjemisk peeling kan hjelpe?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20140710_181854.jpg (553,7 KB, 74 visninger)
Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat