Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-14, 21:17   #2
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Hudproblem: Hva er dette?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg har hvite prikker i ansiktet. Det ser ut som bittesmå kviser, men det er ikke det. De er helt harde, hvite og små kuler (kjennes ruglete når jeg stryker hånda over) og kan ikke klemmes ut. Muttra kaller det Mallorcakviser, men jeg får det ikke til å stemne siden de ikke kan klemmes og ikke forsvinner, men er permanente. Jeg har "alltid" hatt dem, men det blir flere av dem med årene og de begynner å plage meg. Har prøvd all mulige slags remedier for uren hud/hudormer, uten at jeg har sett noen bedring. Har ingen problemer ellers med uren og fet hud utenom de to faste hormonkvisene som kommer i pms-uka.

Så er det noen av dere som vet hva disse prikkene er og om det er noe som kan gjøres med dem? Tror dere f.eks. kjemisk peeling kan hjelpe?

Miller/millier, hva de nå heter? Ser sånn ut. Stikk innom hudpleier og spør, vet at sånne burde fjernes hos hudpleier uansett (kan IKKE klemmes ut hjemme på badet, og kan gi arr om de fjernes uvørent) , så de vi i alle fall bekrefte hva det er!

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat