Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-08, 02:23   #33
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Alkohol, lavkarbo og ketose

Sorry, men det er IKKE riktig tenkt Druer inneholder også karbohydrater. En gjennomsnittlig flaske rødvin inneholder ca 6 gr kh, avhengig av restsukkermengden. Det går ca seks sju glass pr flaske, dermed blir det en knapp karb pr glass.

Jeg er delvis enig med Webola her. Dette gjelder jo ikke for alle. Jeg liker ikke brus en gang, og skyr langt unna drinker som er blandet med noe annet enn juice fra friske bær, men helst bar whisky eller rødvin.
Drikker jeg vanlig øl eller sukkerholdige drinker blir jeg fysisk suicidal dagen etter, vi snakker fyllesyke fra helvete, så lite glad er kroppen min i sukker, og blandet med alkohol er det totalt krise.
En ting er ikke riktig for alle.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat