Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-13, 10:56   #491
Trude_lutt92
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 5
Trude_lutt92 er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei på dere!

Er helt ny her på forumet, men har allerede lært masse. Det er til stor motivasjon å lese andres historie med spis deg slank og lavkarbo.

Jeg er 1.73 høy med en startvekt på 82 kg. Målet er 65 kg.
Jeg har nå gått en uke på spis deg slank, og gått ned 4,1 kg. Det er jeg fornøyd med. Selv om jeg regner med at det meste er kun vann, kjenner jeg meg "fastere i fisken".

Dietten gikk kjempebra de to første dagene, men så kom en intens hodepine med på kjøpet. Dette varte i to dager sammen med slapphet. Nå etter en uke merker jeg ingenting bortsett fra ømmhet flere steder i kroppen. Kjennes litt ut som blåmerker.. Noen fler som har hatt det sånn på SDS? Musklene i lår og legger kjennes også slitne ut. Som om jeg nettopp hadde trent.

Har ikke spist noe annet enn det som står på menyen, og er stolt og overasket over min egen selvdisiplin. Dette med at man har noe fast å forholde seg til er til stor hjelp for meg :-) Må nevne at jeg drikker litt fun light og et til to glass pepsi max i uka. Dette syns jeg ikke er mye å forlange på en så strikt diett.

Maten er jeg fornøyd med. Middagene er gode, bortsett fra "Laks og Asparges". Den vokste i munnen på meg. Brødet er helt ok. Har bestilt for 4 uker til, men denne gangen bestilte jeg med én dessert per lørdag, syltetøy til brødskivene og kokeboka til Skaldeman.

Ser at det er en stund siden noen har skrevet her, men jeg håper på litt tilbakemeldinger og inspirasjon likevel :-)

Vi må heie på hverandre!!!

Trude_lutt92 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat