Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-04, 22:00   #20
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Hva jeg driver og tenker på foruten lavkarbo? Det var et vanskelig spørsmål som får meg til å innse at jeg bør skaffe meg en hobby eller noe..altfor mye av tiden min bruker jeg foran tv eller datamaskinen,men det ble sånn når jeg flyttet til denne øya.

Før

Drev jeg aktivt med hester: Var i stall med travere hver gang anledningen bød seg og hver helg.Det ble lange turer i skogen både på sommer og vinter med grilling av pølser og reinhjert/tunger og mer til.Drev med turisme og jeg har skysset noen amerikanere og tyskere i Pasviks skoger,og til og med vært i tysk avis!

I ukedagene spilte jeg håndball og basketball par ganger i uken og var i basseng hver tirsdag,og var veldig aktiv.Har alltid hatt hund,og også denne måtte ha trim,og da var fjellturene en av mine beste minner fra ungdomstiden min.

I det hele tatt et aktivt liv før,men mye var for å komme seg bort hjemmefra.

Nå: kunne jeg tenkt meg lære håndarbeid,for det kan jeg overhodet ikke!Lyst til å lære mer om alternativ medisin,og gjerne gått noe utdanning innen det.

Jeg er nok mest opptatt av familien min nå,og litt diktskriving,og alle disse forumenen da!

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat