Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-05, 15:30   #54
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

I samme slengen kan jeg jo også gi et lite tips. Om man bestiller hotell vil hotellet i de fleste tilfelle be om kredittkortnr. ALDRI OPPGI VISA KORT. 99% av hotellene vil reservere beløp tilvarende "beregnet forbruk" på hotellet. Dvs. rom + + for hele oppholdet. Bruker du VISA da, kan du risikere at selv om du har penger på konto så får du ikke brukt dem fordi hotellet har reservert et stort beløp. Da jeg jobbet i reisebyrå hadde vi stadig dette problemet med hotellene og anbefalte alltid kundene og bruke kort de fikk regning på ikke direkte belastet fra konto.....

Dette er jo virkelig interessant å vite. Takk Nille!!

Jeg har også PayPal nå, ser kjempegreit ut. Slippe å skrive inn alle opplysninger hver eneste gang, liksom. Jeg kjøper jo MYE over nettet.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat