Tråd: Vannmyten
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-11, 10:11   #6
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Vannmyten

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg må også ha en god del vann/te for ellers kommer hodepinen snikende ganske raskt. Jeg kjenne med en gang når det blir for lite, klarer ofte å bli kvitt hodepine også bare med nok vann. Jeg lytter til kroppen og hva den sier, er nok det viktigste tenker jeg. Vi er så forskjellige at hvilken væskemengde vi trenger er helt individuelt, men at mye vann verken virker rensende eller gir bedre hud, det signerer jeg på.

Mhmm, ser om jeg har drukket under 2 l får jeg skikkelig pløser under øynene, ikke bare hud som sagger litt, men skikkelig væskefylte pløser.

Så min kropp må ha vannet sitt!

Noe som er litt tungvint når vi er på turer/treff og sover i taktelt, for vannet må jo ut igjen også

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat