Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-08, 09:37   #27
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

  1. Morgenstund med mye gull i munn.. En kopp kaffe.. Sesong 1 av Grey`s Anatomy som jeg "oppdaget" først i går.. En litt smågretten Emilpjusk som surrer rundt.. Enda stille i den lille "byen" min.. Hvordan blir været i dag tro?
  2. Ricotta med cocosa Aaaaah, Takk for tipset Eilan! Er jo knallgodt. I love
  3. Samarbeid mellom kropp, hode og sjel Kroppen min lystrer virkelig mine ønsker om dagen, og det er jo bare helt fantastisk.
  4. lukte og smakssans Etter to-tre dager hvor det meste har smakt nesespray og luktet luft.. så er jeg OVERLYKKELIG over å endelig lukte deilig frokost kaffe og smake søt paprikasmak. Oh lykke.
  5. Evnen til å være takknemlig Jeg har så mye å takke for at jeg kunne skrevet ett innlegg her, i timen. Men tenker jeg skal begrense det ned til max to om dagen
Ha en vakker dag, alle

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat