Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-08, 22:38   #42
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

Dette har vært en herlig kveld

  1. venneflørting på høyt nivå Jobba sammen med superguttkollegaen min i dag.. Vi har verdens herligste tone og vaktene våre sammen er GULL! I dag har han kilt meg, stukket føttene opp i trynet på meg, gjort ALT han vet at jeg ikke kan fordra. Jeg har ledd så jeg har grint.. Jeg har sparket og jeg har slått. (og spyttet, men det skal vi ikke snakke så høyt om, for det er ikke særlig ladylike)
  2. bestemødre til kollegaer, som gir kompliment Var på butikken sammen med denne kollegaen min, da vi møtte bestemoren og bestefaren hans. Så sa hun til han: "jeg skjønner godt at du liker deg på jobb, når du jobber sammen med så pene jenter" hihi
  3. evnen til å GÅ VIDRE Spist masse greier i dag, som jeg kanskje ikke burde spist. Men i morgen er en ny dag og jeg har ingen planer om å la dagens utskeielsr ødelegge for meg! DEILIG følelse Jeg vokser..
  4. Fredrikstadfolk Lange flate ballær.. What more can I say de er så søte så. *klappe litt på hodet*
  5. støle magemuskler enten de kommer av trening eller om de kommer av for mye latter:P

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat