Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-07, 13:16   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt?

Han har ikke lagt på seg omkring magen og sånn. Bare blitt mindre innhul, og ser i det hele tatt litt freskere ut
Karbeinntaket hans er selvfølgelig høyere enn mitt, men han spiser grovt brød på jobben, og har gått fra å spise sjokolade og potetgull og drikke brus nesten hver dag til å gjøre det en til to ganger i uken.
Jeg tror det uansett har med to ting å gjøre for hans del. Han har en helt annen metabolisme enn meg. Altså at insulinet hans får gjort jobben sin.
Hele familien hans er litt skranglete, så det ligger vel til slekta, og der går det i godteriskåler på bordet og fete matvarer til middag!
Og så har han veldig høy forbrenning, og er stort sett fysisk aktiv under hele arbeidsdagen.
Det er nå bare sånn en gang at vi ikke alle er like.
Men her på forumet kan vi jo mellom oss identifisere et problem som kommer ut fra den samme forutsetningen, som genetikk, hyperinsulinisme og pcos og alt som ligner.

Men det kan jo også tenkes at andre som er som han, som ser ut til å være slanke uansett hva de putter i seg, er såkalt "feite på innsida".
Det er en gang noe framtida vil vise.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat