Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-12, 08:21   #7
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvem deltar på Oslo Maraton, halvmaraton, 10 km 22. sept?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Javel, og å vandre i Irland i 20 km uten mat og drikke, hva var poenget med det? Så liksom ikke helt sammenhengen med hva du prøver si her?

Siden du løper 10 km på mølla ofte så er du antakelig i svært god form Kanu og ingenting er bedre enn det :-)

Man trenger ikke drikke og næring på en 10 000 meter, men for en som har tenkt å bruke over en time på distansen så er det å anbefale for kona for å yte optimalt. Løper du den på under 30 minutter, så er ikke behovet tilstede på samme måten, men da er du også proff og ikke kona mi

Nå er vel gåfarten min omtrent like kjapp som løpefarten; 7 km/t. Lett jogging kan man si. Men det jeg mente som jeg ser ikke kom med da jeg redigerte innlegget er at vil ikke kroppen reagere på inntak av mat etter så kort tid?
Jeg kan forstå dette med drikke hvis man peser slik jeg gjør (blir tørr i munnen), men mat for en såpass kort distanse?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat