Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 10:11   #1717
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Mille, SÅ koselig å høre fra deg da! Riktig lykke til med eksamen og eksamen. Det er ganske stressende....så ikke tenk slanking, tenk sunt og trening så holder du deg akkurat der du slappsist. Tenk at du har klart 20 kilo, jeg er (fortsatt veldig) imponert! Blir alltid et smil om munnen når jeg leser innleggene dine- herlig!

Leste også på vektklubben idag om noen som har klart å gå ned...vedlig oppmuntrende altså! Hun ene slet med skikkelig sult/søtsug og sånne vekt platåer. Hun trente, spiste sunt, men kroppen hadde kommet i en overlevelses-modus. Hun fikk i seg for lite mat og kroppen tvi-holder på det en har selv om kaloriinntaket tilsier at man skal gå ned.
Så istedenfor å henge seg opp i de normale måltidene til dagen spiste hun fra 6-9 ganger om dagen så hun ikke ble sulten. Små måltider, men ofte. Det gjorde hun de periodene hun var mest sulten. Da gikk kiloene av igjen, selv om hun hadde holdt på lenge.

Jeg ble veldig motivert av å lese det fordi jeg opplever også slike perioder jeg er ekstra sulten. Istedenfor å pine seg selv å være sulten tar jeg heller to salat-lunsjer, to frokoster og opptil fler mellommåltider mellom alt annet. Da går man heller ikke å tenker at jeg er såååååååååå sulten, fordi kroppen får litt hele tiden. I tillegg er man positive i hodet. Kjenner det blir mer og mer viktig for å holde meg motivert og bestemt. Her raser det av men fikk tante rød idag, så da veier jeg meg neste uke heller. Frem til igår hadde jeg klart 1,5 kilo på tre dager...så det lover da noe. Er så digg i begynnelsen at det raser litt av, sikkert masse vann sånn som jeg flyr på do, men herlig lel!!!!!!!!

Ha en fin fin dag alle sammen!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat