Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-11, 00:02   #1725
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

til alle sammen.

idag har jeg faktisk klart å holde meg unna snop og annet snusk, HELT. I tillegg har en venninne bedt meg med på yoga, gratis, fordi stemoren driver et sted. så da begynner jeg med det også, og det har jeg jo tenkt lenge på, hurra! Jeg har også drevet å stresset med visning, for bestemte meg for å flytte nå i slutten av mai, i steden for i juni. kommer sikkert til å angre på at jeg ikke venter til etter eksamen, men dobbel husleie har jeg ikke råd til. skal flytte til en nydelig leilighet sammen med en venninne. ikke et kollekvtiv, men ikke så ensomt som det fort blir å bo alene (syns jeg).

titti: LYKKE TIL med eksamen imorgen. Så deilig det blir å få det overstått.

popp: de kommentarene klarer jeg ikke helt å ta inn over meg, tyder bare på at de ikke kjenner meg, og at de ikke er spesielt hyggelige generelt sett og gratulerer med overstått!! herlig at du koser deg på bursdagen din!

monica: tror du påpeker noe viktig. man skal ikke sulte seg for å gå ned. de periodene jeg gjorde det på ed, spiste jeg ekstremt lite, og det førte til nedgang ja, 6 kilo muskler,,,,,jeg jobber med å få de tilbake, har fått to kilo tilbake nå, når jeg begynte å spise igjen

og ja, jeg ER stolt av meg selv. 20 kilo, herregud,,,, skal forresten se om jeg finner et bilde fra turen jeg kan legge ut, for jeg vil gjerne VISE hvor fin jeg er, for det ER jeg, uansett hvordan jeg føler meg idag

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat