Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-14, 22:50   #2873
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Wowo, her.

Tusen takk, Pearl!

Ja, jeg må nok være veldig på vakt. Nå er jeg godt i gang med fase 3 A igjen og det føles bra. Jeg er faktisk mer fornøyd nå enn når jeg var på "tur". Jeg har tatt til meg det du formidlet om å ikke ha for lav fettprosent når man skal holde vekta. Derfor har jeg bestemt meg for å stabiliere på ca 80 kg selv om det ikke er det endelige målet mitt. Da har jeg gått ned 35 kg. Og så tar jeg de siste 5 - 8 kg litt senere. Har du noen ide om hvor lenge jeg bør vente?

Det er så godt å ha kunnskapsrike og støttende ED venner. Tusen takk alle sammen!

Nei, jeg vet ikke riktig. Men jeg skal snart til ED-rådgiveren min som kom opp med denne informasjonen, så jeg skal ta opp temaet med henne. Jeg har en ide selv, om at jeg ikke bør videre ned før jeg klarer å stabilisere uten at det er for vanskelig. Foreløpig er kroppen min uhyre sensitivfor karbohydrater. Jeg skal ikke langt fra fase 3a før jeg begynner å legge på meg igjen. Jeg har en ide om at jeg bør kunne tåle fase 4 og å være i fase 4 en stund før jeg går videre ned. Jeg skal absolutt diskutere disse tankene med rådgiveren min. Og så kommer jeg tilbake til deg.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat