Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-14, 11:56   #2912
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

reflektere over hva jeg faktisk har klart til nå

Jeg er dessverre ikke der at jeg kan feire noen oppnåelse siden jeg i utgangspunktet ikke har oppnådd noenting. Jeg er fortsatt minst 6 kg unna pre-gravidvekta mi, som er nullpunktet mitt. De kg jeg har gått ned på ED har jeg jo gått ned allerede en gang før, og de kan da ikke regnes som noen fremgang. Heller tvert i mot, mer et manifest på min udugelighet
Jeg føler også veldig på at jeg nærmer meg førti, og at jeg fortsatt ikke er i nærheten avb å ha oppådd noe på vektfronten. Kaster bort år etter år etter år på å stange i veggen fra forskjellige vinkler. Så jeg har ikke tid til å ta en pust i bakken og se tilbake, jeg må ta en avgjørelse på om jeg bare skal innse at det ikke er meninga at jeg skal klare å gå ned noe. Det begynner å stå mer og mer klart for meg. Men jeg vet jeg ikke bare kan gi opp, for jeg kan ikke gåt ilbake til så syk som jeg var i vinter. Jeg levde jo litt vinglete mellom ketolysefilosofi og mer liberal LCHF da, langt fra noe høykarbokost ala det formkurven skulle tilsi.
Planen var jo å gå på ED et or og forhåpentligvis ha gått ned barselkilene samt kickstartet videre nedgang. Med under fire mnd igjen, og med jul og andre utfordringer er nok spikeren er i kists på den hvertfall.

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 29-10-14 kl 12:32.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat