Tråd: Fase 3
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-05, 18:52   #1
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Fase 3

Jeg skal nå inn i fase 3 av Eurodietten, og selv om jeg har det på papir hvordan jeg skal gjøre det, så syns jeg det er vanskelig. Faktisk såpass vanskelig at jeg utsetter det.... Skulle ha begynt i går egentlig - men må planlegge litt.. Er det rart?

Fint hvis noen av dere andre som har vært i fase 3 eller er der kan gi meg noen råd til hvordan dere legger opp dagen deres, for jeg er neimen ikke sikker.

Sist gang jeg brukte Eurodiett skar det seg for meg da jeg kom til fase 3 - for jeg syns det er vanskelig å gjen-innføre karbohydrater. Å holde seg unna vanlig mat går "greit" men å kombinere syns jeg er vanskelig.

Kom igjen'a! Hjelp en stakkars Fedonist som har brukt hele dagen på å vrenge seg opp i egen lomme'a....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat