Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-05, 13:48   #21
4everliving
Juniormedlem
 
4everliving sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Innlegg: 29
4everliving har en fantastisk aura rundt seg4everliving har en fantastisk aura rundt seg

Er fortsatt ikke online hjemme, men i dag har jeg bedre tid, og så er det med å skrive dagbok her en viktig del av motivasjonen min.

Begynte i dag med å spise så lite karbo som mulig. Det vil jeg gjøre i en 14 dagers tid, og så begynne å spise litt mer normalt, men fortsatt lite karbohydrater. Skal også bli flinkere til å bevege meg igjen. Tror ikke det er nok for meg med en liten times spasertur 3 - 4 ganger i uken, så jeg skal også øke mosjons og treningstiden min en del. Kommer tilbake med nærmere informasjon om dette. I dag har jeg en del å gjøre, slik som nå f.eks. med tur til byen for å komme på nett. Skal også ut med ungene å få kjøpt litt nye klær. Tror derfor det blir en time på magnet-sykkel samtidig med tv-titting i dag. Skal i hvert fall sørge for å få minimum 1 times mosjon hver dag.

Jeg har bestemt meg for å føre vekten min her også, og skal prøve å komme med oppdatering hver mandag. I dag stoppet den på 99.9 kg. Morsomt tall å begynne på det da , og så var jeg ikke over hundre .

Har tatt mitt nye kostttilskudd ( aloe-vera gel til å drikke) hele tiden, selv om jeg ikke har ført dagbok eller vært så veldig flink til å komme i gang med kost og mosjon. Merker at jeg har fått mer energi, og at jeg får vasket tarmen min merker jeg godt på at det kommer ut mye mer enn det pleier. Håper det er greit med dritt-prat her

__________________
4everliving er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat