Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-11, 14:26   #25
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Karbofellene, skal vi lage en oversikt for de nye?

Opprinnelig lagt inn av trønderjente29, her.

Åh, nå har jeg virkelig dumma meg ut. Er så skuffa over meg selv! Må bare dele det her, så kanskje flere lærer av min feil. Les bak på vitaminene dere tar! Det gjorde ikke jeg før i dag, dag 6 på induksjon: de inneholdt sukker, aspartam, maltitol og gudene vet hva mer. F#€, så dette har jeg stappet i meg hver eneste dag på induksjon! ikke rart at vekta ikke rikker seg. Damn. Rett i søpla med dem, og på apotket og spørre om sukkerfrie vitaminer! (skulle tror det var en selvfølge) Dumme meg!

Off topic, om du bare skal ned maks 8 kg så er det ikke rart vekta ikke rikker seg på atkins altså.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat