Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-11, 15:37   #29
Happy girl
Medlem
 
Happy girl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 63
Happy girl er på en erverdig vei

Sv: 5 uker uten vektnedgang. Hjelp meg

Her går det tregt men jobber fortsatt med saken
Har en veldig vond periode så blir lite mosjonering, da energi er rett i kjelleren da nattesøvn er dårlig pga smerter.
Men på tirsdag skal jeg opereres på nytt, kom noe fortere enn forventet så jobber med å forberede meg mentalt til en ny omgang med gjennopptrening av et stk arm som ikke kommer til å virke på en god stund.
Men prøver å se litt positivt opp i allt, kansje mine smerter blir mindre så jeg ikke trenger så mange smertestillende lengre og kansje det igjen gjør at kroppen min begynner å gå ned i vekt det hadde vært en fin ting
Så nu er jeg i full julemodus stress, må bli ferdig med alle julegaver innen tirsdag så imorgen reiser jeg til bergen med handleliste og så må jeg prøve å bli ferdig.
I helgen skal jeg prøve å få skviset inn litt kakemennbaking, har ikke funnet en lavkarbo variant så blir vanlige til barna så får jeg heller stå over.
Lurer litt på og bestille boken fra kjernesunn familie med juleoppskrifter i, noen som har den? er den bra?

__________________


Startvekt : 98,7 kg Første delmål: 89,9 kg
Andre delmål: 84,9 kg Tredje delmål: 79,9 kg Mål: 75,0 kg kansje ned til 70 kg etterpå.
Happy girl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Sture Skaldeman Svar med sitat