Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-12, 09:22   #15
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

*vinker*
Jeg sliter også. Jeg går veldig langsomt ned i vekt uansett hvilken metode jeg bruker. Dog hadde jeg stor suksess i sommer da jeg kjørte fettfestival - Jeg kjørte på med minimum 80% fett og så lite KH som mulig (maks 10 gram om dagen, men lå stort sett på +/- 5 gram) og skudde opp kaloriinntaket betraktelig til rundt 2500 kcal, og klarte å kvitte meg med 6 kilo i løpet av 2-3 måneder, og det er mye til å være meg. Deretter gikk jeg over til min normale LCHF igjen siden med grønnsaker ( 20-30 gr. KH per dag) og nådde et platå. Og så kom det stress og sykdom og en aldri så liten jul og jeg la på meg alt igjen

Så det er meg - Står stille på "normal" lavkarbo, klarte å gå ned ganske mye på kort tid v.h.a. en ekstremmetode som jeg ikke klarer (eller bør) holde i lengden - og går opp i vekt i stressperioder. Og jeg har i utgangspunktet 35-40 kilo overvekt.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat