Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-13, 14:16   #604
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Folia, her.

Nå har jeg tatt en tablett til kveldsmaten i 3 dager. Har ikke merket noe kvalme. Glad for det, men også litt bekymret da, om det er slik at det er de som har blitt kvalme som har fått best effekt. Men jeg hater å være kvalm så jeg er selvsagt glad for at det har gått fint.

Hvilken dose står dere på?

Bruker du de som heter glucophag eller metformin? Metformin er billigvarianten av glucophag og i følge mine leger ofte mer virksomme. Du kan be om metformin selv om det står glucophag (som regel motsatt, de gir automatisk metf.)
Siden du merker lite effekt kan du sikkert øke dosen til morgen og kveld. Jeg ble ikke mest kvalm, det var skjelvinger, kaldsvetting, svimmel, nummenhet osv som var hovedsymptomene. Skal egentlig ta 3x500, men husker som regel bare to pr dag....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat