Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-12, 23:03   #21
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Victory står jo for seier; og det får vi tro det blir! Husk vi må å se for oss målet, tenke og opptre som om vi har nådd det - det gjør nemlig noe med oss. Prøv og se

Hei Suverene; jeg glemte å spørre hva SB er?

Ja... Navnet var vel ikke tilfeldig... ligger et lite håp bak der..

Mitt første mål, som jeg også kan se godt for meg, er faktisk der jeg har vært tidligere.. Var overhode ikke fornøyd da heller, men når jeg ser bilder skjønner jeg det ikke helt. Jeg vil gjerne ned mer enn det altså, men det er slettes ikke så ille som jeg skulle ha det til da. Man blir vel aldri helt fornøyd da.

Men vi må huske at målene er ikke uoppnåelige! Og en annen ting jeg har bestemt meg for og klare nå er at; om jeg ryker på en smell, javel så ghjorde jeg det da. Men det betyr I K K E at da er skaden allerede skjedd så jeg bare kan fortsette med søplematen. Glem hva som skjedde, og fortsett på rette veien med hodet hevet!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat