Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-09, 11:31   #14
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan lever en student O. e/lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

Det er jeg som kom med de svarene, ikke Arvid G (som er noe spesiell i sin presentasjon).

Melkechokolade og hvit chokolade ha endel karber. Det er ikke noe problem hvis du gjør det innenfor dagens karbohydratkvote. Riktignok er ikke fruktosen i sukker så bra, men du overlever, så lenge du holder deg til stivelse til vanlig.

Delfiafett er herdet kokosolje. De presser olje fra copra (tørket kokosnøtt), tilfører hydrogen og ender opp med et fett som er mer eller mindre 100 % mettet. Det er intet transfett, siden det er lite umettet fett, som betyr at man kan herde alt sammen ganske enkelt. Delfiafett er ikke bånnslam, altså.

Ok, ikke alltid greit å huske hvem som har sagt hva, men jeg føler meg uansett trygg på delfiafettet nå. Sjokolade fortsetter jeg å spise på min måte, for da kan jeg spise større mengder.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat