Tråd: Ok, Question:
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-14, 01:15   #12
Greeta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2014
Innlegg: 21
Greeta er på en erverdig vei

Sv: Ok, Question:

Jeg har gått på kuren 5-6 uker nå. Og minus kun én kilo, på de ukene.. Varierer veldig mellom 82-84, men går jaggu ikke ned.. Spiser riktig mat, men spiser nok ikke nok grønnsaker nei, blir bare litt brokkoli/blomkål/tomater til middag.. Skal ha på salat på brødskive, og prøve og ha salat til et måltid per dag
De dagene her hvor jeg har gått OPP igjen, har jeg spist "brødskiva" med hamburgerrygg. Og rent kjøtt med grønnsaker til middag, med litt jacobs saus. Kun vært to måltider om dagen, ettersom jeg har liten matlyst. I dag var det slengt sammen kjøttdeig, tomat, bacon, ost, pizzasaus (5carb), altså pizza uten pizzabunn. Men kan ikke se hvordan "brødet" kan være negativt? Er jo nøtter og egg der, gode kilder.
Har jeg vært hypp på noe godt utenom, har jeg slengt i meg pittelitt spekemat.

Er desverre ikke aaaaaltfor hypp på egg, ost og alt som er bra for lavkarbo!! Sliter litt der altså. Kaffe drikker jeg ikke lenger, ettersom det er litt karbohydrater i det. Men må absolutt spise MER grønt, for å få i mer carbs, ser jeg spiser for lite av det.

Kan for lite karbohydrater hemme vektnedgang?? eller grønnsaker etc?

Takk for tips om diett.no, skal kikke på det!! Trenger definitivt en PLAN, er altfor dårlig ennå på å finnne på ting på sparket

Takk for svar, alle hjelpsomme mennesker!! Er grassalt rookie på dette kjenner jeg.. Blah..

Greeta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat