Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-04, 17:55   #7
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Hva vil du oppnå?

Hvis du allerede har gått ned 16 kilo på Atkins på TO MÅNEDER (!!!!!), så viser det seg jo at dette er et kosthold som fungerer vektreduserende for deg. Og hvis du trives å spise slik, så er ingenting bedre enn det! Jeg kan da på ingen måte forstå hvorfor du vil putte i deg kjemikalier som skal virke slik at du evt. skal gå enda fortere ned i vekt?
Hva vil du oppnå? At huden henger som et slaskeskinn rundt deg? For det blir resultatet ved for rask vektnedgang. Huden MÅ faktisk ha tid til å trekke seg inn når fettet under forsvinner. Og det spiller jo ingen rolle å ha gått ned tyve kilo hvis man ser ut som man har fått utdelt femten nummer for stort hylster å bo i. Det er ikke særlig lekkert.

Du bør være utrolig stolt av vektnedgangen din , og hvis du trives med dette kostholdet så vil jeg anbefale deg å gi opp tanken på Xenical som et vektreduserende tiltak og fortsette på Atkins.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat