Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-11, 23:09   #6926
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

5kg til st.hans for eksempel?
Selv kan jeg ikke ha slike mål, for da jobber kroppen konsekvent i mot meg. Går opp 3 kg i stedet for noe ned, selv om jeg gjør alt riktig. Så fort målet er forbigått (datoen) slipper det huagevis med kilo over natta

Hehe er ikke det typisk? jaja så lenge vekta slipper så er det jo bare det som spiller noen rolle i den sammenheng
Ja 5kg til st.hans høres ikke så værst ut. Er det noen som kan tenke seg å være med på den da? Jeg kan jo forsåvidt lage en tråd, så kan de som vil henge seg på den Veldig kjekt og motiverende å være flersammen når det gjelder sånt!

Du, Carisma, jeg ser du er gravid og jeg lurer på hvordan det der fungerer med vekttap og svangerskap? Håper ikke jeg virker frekk eller noe, men er det i samarbeid med lege så det ikke går utover barnet? Og hvordan vet du at du går ned? tenker siden man blir jo tyngere og tyngere igjennom svangerskapet og da vil jo vekten stå stille selv om du selv går ned.. Du trenger selvsagt ikke å svare om du ikke vil, jeg er bare så nysgjerrig på sånt

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose